Coaching BewustZijn

HSP coach en mental coach.  Je last wordt jouw kracht.

 

Je krijgt rust, energie, inzichten en zelfvertrouwen

We gaan valkuilen en blokkades zichtbaar maken:

N

Emotionele banden worden losgelaten

N

Je word bewuster van jezelf en anderen

N

Je word intuïtiever en mentaal sterker

N

Je gaat grenzen leren aangeven

N

Je hebt controle over je gedachten

N

Je bepaalt zelf wat goed voor je is

HSP coaching en begeleiding:
Je krijgt oefeningen op welke wijze je jezelf kunt beschermen, zodat je prikkels van buitenaf niet meer overneemt. Dat geeft je rust.
Verder coach, begeleid en indien nodig behandel ik je op klachten van je hooggevoeligheid en/of hoogsensitiviteit. De info vind je op de pagina coach-oosterhout.

Mental coaching:
We gaan de oorzaak van je probleem helder maken. Daardoor krijg je inzichten in jezelf, in anderen en de situatie, en los je de oorzaak op.
Je krijgt 3 belangrijke tools waardoor je meer rust, energie, helderheid en zelfvertrouwen krijgt.
Verder weet je wat je wil en wat je niet wil, en ben je in staat om te doen wat je echt wil doen. Meer info staat op de pagina mental-coaching.

De huidige situatie in de wereld:

We zitten in een tijd waar we te maken hebben met de gevolgen van de maandenlange maatregelen door Covid-19. Hoe ga je hiermee om? Volg je al het nieuws, de social media en de verdeeldheid tussen mensen? Wat doet dat met je? Welke gevolgen heeft de situatie privé op jou en je gezin en/of familie?

De situatie is zoals het momenteel is. Het belangrijkste is jouw houding hierin. Blijf bij jezelf en laat je in deze tijd niet meeslepen in alles wat je hoort en leest. Zorgen, spanningen en angst vreten energie, en tasten je immuunsysteem aan, en dat is niet de bedoeling.
Je kunt hiervoor het volgende doen (zie ook 12 tips hooggevoeligheid ).
–             Rust en slaap zoveel je nodig hebt.
–             Mediteer dagelijks om rust in je hoofd te krijgen. Hoe minder gedachten, hoe meer rust.
–             Eet en drink gezond.
–             Neem dagelijks wat extra vitamines C, D en zink. Vraag je huisarts hoeveel is toegestaan.
–             Wandel dagelijks in de natuur (bos, park, strand), of desnoods even door de wijk.
–             Let op je ademhaling. Een rustige ademhaling tot je buik geeft ontspanning.
–             Neem afstand van de situatie en kijk neutraal wat er werkelijk gaande is.
–             Heb vertrouwen dat het goed komt, al voel je je angst en heb je twijfels.

Het is een fase waarin de mens de mogelijkheid krijgt om naar binnen te keren, om onverwerkte gebeurtenissen en angsten op te ruimen.
Het leven zoals het was zal op een andere manier terugkomen. Meer eenheid, saamhorigheid, verbinding en echte vrijheid.

Heb je hulp nodig, dan ben ik er voor je.

Ik wil je graag helpen

Neem contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.